În 15 zile, vei da jos nu mai puțîn de 7 kilograme, vor dispărea colaceii de pe abdomen și grăsimea de pe șolduri, astfel că vei reuși să încapi din nou, cu succes, în hainele pe care credeai că le vei face cadou fiindcă îți erau deja mici.

Alimentele care se consumă la micul dejun accelerează ritmul arderilor și metabolismul. Evita la restul meselor mâncărurile grase și carbohidrații în exces. De asemenea, renunta la sucurile acidulate.

Iată ce ar trebui să mănânci la micul dejun în cele 15 zile de dietă:

Ziua 1:

– o jumătate de banană- 120 g de fructe de pădure- un smoothie făcut din 120 de mililitri de lapte și pudra proteică de orez

Ziua 2:

– 1 iaurt grecesc- 50 g de măsline- 130 g de orez brun.

Ziua 3:

– o salată de fructe dintr-o jumătate de banană, un măr, o portocală, dar și avocado și nuci.

Ziua 4:

– 250 g de broccoli fiert, amestecat cu o lingură de ulei de măsline extravirgin.

Ziua 5:

– un ou fiert- o felie de brânză- o felie de pâine integrală.

Ziua 6:

– o mâncare de ciuperci preparată fără ulei și condimentată după gust.

Ziua 7:

– o supă de pui fără grăsime.

Ziua 8:

– 250 g de cireșe- o felie de brânză degresata.

Ziua 9:

– o salată de ridichi- cu un ou fiert- o felie de pâine integrală.

Ziua 10:

– 200 g de mâncare de fasole verde (înăbușită).

Ziua 11:

– 120 g de ton în suc propriu (nu în ulei) cu două felii de pâine integrală prăjită, pătrunjel și ardei iute.

Ziua 12:

– două felii de pâine integrală prăjită pe care să întinzi câte o lingură de brânză de vacă degresata, iar peste să presari semințe de în.

Ziua 13:

– două linguri de unt de soia și câteva felii de banană, amestecate și întinse pe două felii de pâine integrală prăjită.

Ziua 14:

– un baton din fulgi de ovăz- un măr- un pahar cu lapte rece, degresat.

Ziua 15:

 

– o felie de pepene galben- un ceai verde, neîndulcit.

În 15 zile, vei da jos nu mai puțîn de 7 kilograme, vor dispărea colaceii de pe abdomen și grăsimea de pe șolduri, astfel că vei reuși să încapi din nou, cu succes, în hainele pe care credeai că le vei face cadou fiindcă îți erau deja mici.

Alimentele care se consumă la micul dejun accelerează ritmul arderilor și metabolismul. Evita la restul meselor mâncărurile grase și carbohidrații în exces. De asemenea, renunta la sucurile acidulate.

Iată ce ar trebui să mănânci la micul dejun în cele 15 zile de dietă:

Ziua 1:

– o jumătate de banană- 120 g de fructe de pădure- un smoothie făcut din 120 de mililitri de lapte și pudra proteică de orez

Ziua 2:

– 1 iaurt grecesc- 50 g de măsline- 130 g de orez brun.

Ziua 3:

– o salată de fructe dintr-o jumătate de banană, un măr, o portocală, dar și avocado și nuci.

Ziua 4:

– 250 g de broccoli fiert, amestecat cu o lingură de ulei de măsline extravirgin.

Ziua 5:

– un ou fiert- o felie de brânză- o felie de pâine integrală.

Ziua 6:

– o mâncare de ciuperci preparată fără ulei și condimentată după gust.

Ziua 7:

– o supă de pui fără grăsime.

Ziua 8:

– 250 g de cireșe- o felie de brânză degresata.

Ziua 9:

– o salată de ridichi- cu un ou fiert- o felie de pâine integrală.

Ziua 10:

– 200 g de mâncare de fasole verde (înăbușită).

Ziua 11:

– 120 g de ton în suc propriu (nu în ulei) cu două felii de pâine integrală prăjită, pătrunjel și ardei iute.

Ziua 12:

– două felii de pâine integrală prăjită pe care să întinzi câte o lingură de brânză de vacă degresata, iar peste să presari semințe de în.

Ziua 13:

– două linguri de unt de soia și câteva felii de banană, amestecate și întinse pe două felii de pâine integrală prăjită.

Ziua 14:

– un baton din fulgi de ovăz- un măr- un pahar cu lapte rece, degresat.

Ziua 15:

 

– o felie de pepene galben- un ceai verde, neîndulcit.

By admin