Conform Hotnews, reacția a apărut la 5 minute după administrarea dozei Pfizer/BioNTech. Vaccinarea s-a efectuat în Centrul de vaccinare al Spitalului Militar de Urgență „Regina Maria” din Brașov.

În istoricul medical declarat al pacientului de 31 de ani nu existau antecedente personale patologice și nici istoric alergic, potrivit sursei citate.

”Ultimul caz de efecte adverse severe a fost înregistrat în data de 21.04.2021: un bărbat în vârstă de 31 de ani a prezentat o reactie adversă de tip șoc anafilactic, manifestată prin leșin, paloare tegumentară și hipotensiune. Personalul medical din centrul de vaccinare a intervenit prompt și a acordat primul ajutor, solicitând și echipa de resuscitare din serviciul UPU. Persoana a fost stabilizată și ulterior supravegheată în Unitatea de Primiri Urgențe a spitalulului. În seara zilei de 21.04.2021 pacientul a plecat la domiciliu”, mai transmite Prefectura Brașov.

By admin