Campania de comunicare pentru vaccinarea împotriva COVID-19 pentru cei de peste 12 ani se extinde prin rețelele și platformele de socializare TikTok și Youtube în următoarele zile. 

„Noi ne adaptăm strategia de comunicare în funcție de extinderea acestor recomandări. Evident că tinerii sunt mult mai prezenți în spațiul online, pe diversele rețele sociale, ceea ce o să facem și noi. (…) O să fim pe TikTok, avem o comunitate destul de mare cu un impact mare deja pe Facebook, există un cont de Instagram deja funcțional, care o să-și crească activitatea următoare. TikTok, așa cum spuneam, aici o să fie o abordare specială și, la fel de important, și pe YouTube o să mergem și o să avem diverse acțiuni, prin care ne dorim să promovăm avantajele vaccinării”, a declarat, vineri, la Europa FM, secretarul de stat în Ministerul Sănătății Andrei Baciu.

În plus, dacă vaccinul va fi aprobat, adolescenții de până în 16 ani vor fi incluși în Maratonul național de vaccinare împotriva COVID-19 din perioada 31 mai – 1 iunie 2021, de Ziua internațională a Copilului. Anunțul a fost făcut în ceastă săptămână de președintele Comitetului național de vaccinare anti-COVID-19, Valeriu Gheorghiță.

La finalul lunii se așteaptă ca Agenția Europeană a Medicamentului urmează să spună dacă aprobă vaccinarea copiilor de peste 12 ani. Deja, în SUA a fost aprobată această categorie de vârstă, vaccinarea celor de peste 12 ani începând din 14 mai.

Extinderea și promovarea campaniei de informare privind vaccinarea împotriva COVID-19 pe alte rețele sociale a fost deja făcută în alte țări din Europa. De exemplu, în Marea Britanie, sub  #TeamHalo mai mulți medici răspund direct întrebărilor tinerilor prin intermediul platformei TikTok.

 

@teamhalo

Welcome to ##teamhalo 💪 ##covid ##learnontiktok ##coronavirus

♬ She Share Story (for Vlog) – 山口夕依

By admin